Werken jullie in heel België?

Zeker! iVent is actief in heel België. Wij leveren gratis in een straal van 50 km; te rekenen vanaf ons kantoor op Boomsesteenweg 32, 2627 Schelle. Ligt jouw evenement buiten deze straal van 50km? Dan rekenen we €0.40 per extra kilometer.

Kan je de photobooth huren voor meerdere dagen?

Ja, mits beschikbare data. Wij wensen ook zekerheid dat de Photobooth netjes afgesloten kan worden.

Is er een medewerker aanwezig tijdens de levering van de photobooth?

Ja. Voor de opstelling van onze Photobooth wordt er ruim een uur gerekend. Tijdens het opstellen kunnen er nog vragen gesteld worden. Na het opstellen van de Photobooth verlaat de medewerker de locatie, wij zijn echter nog steeds telefonisch bereikbaar. Bij eventuele problemen komen wij graag ter plaatse om deze op te lossen.

Moet je als klant zelf iets voorbereiden?

Alles wordt op voorhand via mail of telefonisch overlopen met de klant. Je moet dus in principe niets voorzien. Wel kan er aan de zaal gevraagd worden een tafeltje te voorzien waar het album en het propbakje (indien besteld) mooi op gepresenteerd kunnen worden.

Wat moet er voorzien zijn?

De Photobooth heeft voldoende aan een ruimte van 1,5m x 2m. Er moet een stopcontact voorzien zijn en indien mogelijk voldoende licht. Hoe meer licht, hoe beter.

Welke praktische info is noodzakelijk om alles vlot te laten verlopen?
  • Het tijdstip van de levering
  • Het tijdstip van de ophaling
  • Gegevens van een contactpersoon ter plaatse
  • Het paswoord van de Wi-Fi (indien aanwezig)
  • Het al dan niet aanwezig zijn van een lift (indien de Photobooth op een hogere verdieping geplaatst moet worden)
  • Het al dan niet hebben van een overdekking (indien de Photobooth buiten geplaatst moet worden)
Kunnen er nog accessoires bij de photobooth besteld worden?

We hebben nog een heleboel mogelijkheden. Deze kan je terugvinden bij extra’s.

Wat moeten we doen in geval van een probleem met de photobooth?

Indien er een probleem is, kan je steeds de handleiding raadplegen die is meegegeven bij het plaatsen van de Photobooth. Indien het met de handleiding niet lukt, kan je ons steeds bereiken op het nummer 03 369 30 70. Mocht het probleem niet opgelost geraken, komen wij graag ter plaatse.

Mogen wij de photobooth nog verplaatsen na levering?

De Photobooth is na levering volledig ingesteld op de omgeving waar hij staat. Indien deze verplaatst wordt, moet de Photobooth eerst correct afgesloten worden en nadien opnieuw ingesteld worden. Gelieve op voorhand aan de zaal te laten weten waar de Photobooth moet staan of ter plaatse iemand te voorzien die ons de juiste locatie kan aanduiden. Zo kan er niets misgaan. Het verplaatsen van de Photobooth is op eigen risico.

Kunnen wij meerdere printrollen bestellen?

Zeker! Als je evenement veel bezoekers heeft/verwacht of het duurt enkele dagen, kunnen wij meerdere printrollen voorzien. Deze kan je gerust zelf vervangen (€145 per extra rol) of laten vervangen door een iVent medewerker (€245 per rol). Pas bij de eindfactuur worden de gebruikte rollen aangerekend. De printrollen die niet zijn gebruikt, worden ook niet aangerekend. Deze moeten wel ter plaatse blijven zodat wij ze terug kunnen meenemen.

Is de photobooth gebruiksvriendelijk?

Onze Photobooths zijn heel makkelijk te gebruiken. Wij stellen de Photobooth bij levering zo in dat hij meteen klaar staat voor jouw evenement. Met één klik op het touchscreen kan je beginnen met poseren. Je ziet jezelf op het touchscreen dat aftelt tot het moment dat de foto genomen wordt. Daarna kan je deze meteen delen via e-mail, Facebook en Twitter en bovendien meteen afdrukken.

Kunnen wij de sharingopties (Facebook, Twitter, e-mail) uitschakelen?

Natuurlijk. Wij kunnen ze alle drie uitschakelen of enkel diegene die je niet wenst te gebruiken. Niet iedereen wil dat de foto’s gedeeld kunnen worden en dat respecteren wij. Laat even weten dat je dit niet wenst en dan schakelen wij dit uit.

Kunnen wij een eigen foto toevoegen op het strookje/kader?

Dit is zeker mogelijk. Er zijn twee opties:

  • Je stuurt voldoende op voorhand (7 dagen) een foto door die jullie erbij willen;
  • Indien je een foto van de dag wenst, integreren wij in het ontwerp een foto die op de dag van het event genomen is. Ideaal voor koppels die in trouwkledij op hun strookje willen schitteren. Stuur de dag van het event deze foto naar ons door en wij bezorgen je een fantastisch ontwerp.
Wat is het verschil tussen een fotostrookje en een fotokader?

Een fotokader is het volledige fotoformaat. Dit is 10cm x 15cm. Deze wordt steeds enkel afgedrukt.

Een fotostrookje is de helft van het fotoformaat. Dit is 5cm x 15cm. Deze wordt steeds dubbel afgedrukt. Zowel de kader als het strookje kunnen verticaal als horizontaal ontworpen worden.